‘ROSWELL PROOF’ Is alleged US DIA leak that proves ‘alien UFO crashed’ fact or fiction?

Roswell-UFOGETTY*Midnight in the Desert

A page from the document that many in the UFO community believe is a blatant hoax.

This week Express.co.uk revealed that a report had surfaced, allegedly leaked from the US Defense Intelligence Agency (DIA), which confirmed the legendary Roswell UFO crash happened, dead aliens were found, and there was a Government cover up.

Roswell has been at the heart of the UFO scene since July 1947 when the military sensationally announced in a press release it had found the remains of a crashed flying saucer in the desert nearby.

But the following day it retracted the statement, saying it was in fact a damaged US Air Force air balloon.

Witnesses later came forward to say there had been alien bodies within the “crashed craft”, which along with the wreckage were then taken to a top-secret US military base.

The 47-page dossier, said to be drafted in the 1980s, contains a six-page report on the Roswell incident, detailing how the UFO came down on July 2 or 3 1947, and four decomposing alien bodies were recovered two miles from the crash site a week later.

So far the consensus among UFO experts seems to be that the report is nothing but an elaborate hoax.

Nick Pope, who investigated the UFO phenomena for the UK Ministry of Defence (MoD) until 2009, described them as “fake with a capital F”.

Mr Pope, who now speaks at UFO conferences across the globe, told Express.co.uk: “These documents are completely and utterly bogus.

“As with previous such documents that have surfaced in the US, I suspect they’ve been hoaxed by someone on the fringes of the UFO community, playing an elaborate practical joke to see if they can put one over on the true believers.”

He spent 21 years in the MoD and said he knew how genuine documents were prepared.

He said: “The language and the wider Œfeel¹ of these UFO documents is just plain wrong.

“It¹s as if someone was playing buzzword bingo with all the words and phrases that excite UFO believers, and throwing in some New Age philosophy for good measure.

“Anyone sitting on genuine documents of this nature who really wanted to get the story out, I suspect, would have sent them to the New York Times, the Washington Post, or WikiLeaks, and not to a radio show host in the UFO community.

But there are those who think the US Government was actually behind it.

Tom Livesey, posted on Mr Randle’s blog: “I hope Nick Redfern is wrong and that this is disinformation not a hoax. 

“With documents such as this I suspect a fishing exercise, whereby people on the other side – who may be as perplexed as we are – put information out to see if the internet can come up with answers through pooled intelligence.

“The documents must be poorly written and obviously fake, or disclosure would actually occur which is not the intent.”

Heather Wade, host of US late-night online paranormal radio show Midnight in the Desert, claims to have obtained the document from a known but unnamed military source who sat on them for years.

She wrote on her website it had been passed to nuclear physicist Stanton Friedman, who is a long term Roswell believer and Roswell investigator, and so far he had reported nothing to say they were faked.

A statement on the midnightinthedesert.com website said: “Heather Wade received documents last night from a trusted source.

I suspect they’ve been hoaxed by someone on the fringes of the UFO community, playing an elaborate practical joke to see if they can put one over on the true believers.”

Nick Pope


“She immediately had Stanton Friedman take a look at these documents who said, ‘I have never seen anything like this.’

“Stanton Friedman is going to continue examining these documents for authenticity, but at this time we can find no evidence of forgery.”

Nigel Watson, author of the UFO Investigations Manual, said previous “majestic 12” documents which surfaced were regarded as fake.

But, he was impressed by the lengths any hoaxer went to if the new report was bogus.

He added: “The amount of documentation and the details in them, including this ‘latest’

document, does show a considerable amount of effort and knowledge has been expended to prove the presence of aliens in our midst.”

He even floated the conspiracy theory of Government insiders releasing the false documents.

He added: “It could be part of a US government disinformation project or a hoax to try to smoke out the truth from the authorities.

“Certainly they are more fake than fact.”

UFO publisher Philip Mantle claimed it was irrefutable they were fake, as they referred to a fictitious location in Nevada.

He posted on Facebook: “The final nail in the coffin is. . . according to these documents, the SECRET MJ-12 HQ is under Flat Rock, Nevada, a fictional town invented for Michael Crichton’s “Andromeda Strain” novel!”

British UFO investigator Nick Redfern is convinced they are fake, and not part of a government misinformation conspiracy.

He said on Facebook: “While I don’t know who faked those new MJ12 documents, there’s not a chance this is disinformation by a government agency.

“This is probably the work of someone in Ufology, who is just waiting for certain UFO researchers to endorse the documents – and then the hoaxer will come forward and explain how and why he did it.”

He said with the 70th anniversary of the Roswell incident next month it was perfect timing.

He added: “I am looking forward to seeing certain ufological fence-sitters who will 100 percent refuse to denounce the documents.

“Why won’t they denounce them? Because they fear they won’t get booked at next year’s conference here, or conference there, and are fearful of not being in with the ‘in-crowd’ of Ufology anymore.”

Kevin Randle, a US Ufologist, who worked at length on the Roswell case, said they were fake in a lengthy blog post that tore apart discrepancies in them.

He said: “The writing does not sound as if it came from a government source, and without names, without government agencies, without any way to check things out, this just doesn¹t seem to be authentic.”

Mr Randle blogged about Ms Wade¹s source writing: “I did ask Heather Wade about the source, or sources, and she didn¹t give me names, only that they were ex-military and had possessed the documents for a very long time.

“She didn¹t know which government agency had originated them, and there seemed no way to verify them through government sources.”

The Paradigm Research Group (PRG), set up to lobby the US Government to end an alleged truth embargo which covers up the existence of aliens on Earth, is sitting on the fence.

It has described the documents as important, but accepts they could be fake.

It released a statement saying: “Over the coming weeks PRG will work closely with leading researchers into the history of the truth embargo and ET related government documents to determine the quality of this evidence.”

It gave four possible explanations:

*Government disinformation

*Fully legitimate government documents

*A hoax by a debunker

*A hoax by a believer

It added: “The first two options are the most likely and about equal in probability.”

Steve Bassett, PRG founder, later said on Facebook: “Whatever the status of this document – real, hoax or disinformation – PRG’s principal concern is that top researchers in

the extraterrestrial phenomena research field be the first to assess this document and to the extent possible run it to ground before the debunkers and trolls do their thing.

“The message is this to either government disinformation entities or knucklehead hoaxers: this is not 1960 or 1970 or 1980 or 1990.

“It is 2017 and disinformation and hoaxes will be engaged immediately and your misguided effort will amount to little.”

ROSWELL SENSATION: What is said in alleged DIA ‘UFO and alien leaked report’?

Roswell-UFOGETTY

The allegedly leaked document contains six pages on the Roswell UFO.

Express.co.uk yesterday told how claims of the document emerged in the US.

Heather Wade, host of US late-night online paranormal radio show Midnight in the Desert, claims to have obtained the extensive US Defense Intelligence Agency (DIA) report into a number of alleged alien and UFO incidents including the infamous Roswell mystery.

She claims the document came from a known, but unnamed source, and has been passed to nuclear physicist Stanton Friedman, who is a long term Roswell believer and investigator.

Roswell has been at the heart of the UFO scene since in July 1947 the military sensationally announced in a press release it had found the remains of a crashed flying saucer in the desert nearby.

But the following day it retracted the statement, saying it was in fact a damaged US Air Force weather balloon.

Witnesses later came forward to say there had been alien bodies within the “crashed craft”, which along with the wreckage were then taken to a top-secret US military base.

The seemingly undated 47-page ‘leaked’ dossier contains a six-page report on the Roswell incident, detailing how the UFO came down on July 2 or 3, 1947, and four decomposing alien bodies were recovered two miles from the crash site a week later.

It then says the initial press release about a flying saucer being found was sent out without senior or Pentagon approval, before the “weather balloon cover up” was set in motion.

The report states: “The crash near Roswell occurred sometime in the evening of July 2/3 1947.

“At about 8.47 pm at least two dozen persons in the area observed a bright yellow or “sun coloured” disc-shaped object over the area.

“On July 3, in the early afternoon, the widely scattered wreckage was discovered by local ranch manager William Brazel and his son and daughter.”

It said the manager reported the incident to officials at the Roswell Field Army Air Forces base, and two men, Major Jesse Marcel, and Captain Lee (Carns or Cerns) were sent to recover evidence.

When they returned to Roswell Fields, the reported to Colonel William Blanchard, who released the press statement about a flying saucer.

The report states: “This was phoned into an Albuquerque, New Mexico, radio station without approval from higher level command in the Army Air Corps.

“Indeed, no one in the Pentagon, or anywhere else was notified or consulted prior to the release of this information.”

The report said the crash was 75 miles south west of the air base.

It said: “Aerial reconnaissance discovered that four small human-like beings had apparently ejected from the craft at some point before it exploded.

“These had fallen to earth at least two miles east of the crash site where the wreckage was located.

On July 3, in the early afternoon, the widely scattered wreckage was discovered by local ranch manager William Brazel and his son and daughter.

Alleged DIA document


“All of the four alien crew members were dead and badly decomposed.”

The report said, on the same day, 327 fragments of the material and bodies were recovered and taken to Wright Patterson Air Force base near Dayton, Ohio.

While they were being taken there a reporter from the radio station rang Wright Patterson to confirm if it was on its way.

General Twining said he had no such knowledge, and the cover up started, the report said.

It said: ”News reporters were given the effective story that a misguided weather balloon was responsible for the sighting.”

The report continued: “A covert analytical effort organised by General Nathan F Twining and Dr Vannevar Bush on the direct orders of President Harry S Truman resulted in a preliminary consensus (September 19 1947) that the disc-shaped craft was most likely a short range reconnaissance ship.

“This conclusion was based for the most part on the craft’s size.

“A similar analysis of the four deceased occupants was arranged by Dr Detlev Bronk.

“It was the tentative conclusion (November 30 1947) that although these aliens are generally human-like in appearance, the biological and evolutionary factors responsible for their development has apparently been quite different from those observed in home-sapiens (Earth humans).”

It said the scientists agreed they had not originated from Earth.

In terms of the UFO material, the report said it was largely beams of a diameter of half and inch to two inches thick.

The report said the metal was like a very light “porous metal alloy” made up of aluminium, silicon, zirconium and an unknown substance

Parts of the material contained unknown hieroglyphic and alphabet symbols, it said.

The beams were flexible and not affected by a blow torch.

There have already been doubters who allege the documents must be an elaborate hoax, produced to prolong the Roswell conspiracy theory.

A statement on the midnightinthedesert.com website said: “Heather Wade received documents last night from a trusted source. 

“She immediately had Stanton Friedman take a look at these documents who said, ‘I have never seen anything like this.’

“Stanton Friedman is going to continue examining these documents for authenticity, but at this time we can find no evidence of forgery.”

Paradigm Research Group (PRG) was set up to lobby the US Government to end an alleged truth embargo which covers up the existence of aliens on Earth.

The group has described the documents as important, but accepts they could be fake.

Paradigm officials released a statement saying: “Over the coming weeks PRG will work closely with leading researchers into the history of the truth embargo and ET related government documents to determine the quality of this evidence.” 

The Roswell mystery has long been dogged by hoaxes.

Most famously in the 1990s video emerged alleging to show secret autopsies carried out on the “recovered alien bodies”.

It was later found to be fake.

In 2015 a picture emerged, alleging to show an alien corpse from the crash.

It was later exposed as being a mummified human child.

Express.co.uk has contacted the DIA to comment and awaits a response.

Disney World Temporarily Stops Monorail After Piece Breaks Off

The monorail at Walt Disney World was evacuated Friday after it was forced to stop near Epcot Center.

Park visitor Jim Parker says he was standing underneath the train when a metal chunk fell from it and landed approximately 10 feet from him.

In a series of tweets, he explained what he saw:

It is still not clear what part of the monorail fell.

The Reedy Creek Fire Department was called to the scene, according to local outlet WESH.

Passenger Leighton Shields tweeted out several videos of the experience, including of emergency vehicles arriving to the area.

Shields’ monorail car became so hot that passengers removed the emergency windows, according to another tweet she posted. 

Once things got moving again, passengers were taken to a station and allowed to exit, according to the Walt Disney World News Today blog.

Walt Disney World did not immediately respond to HuffPost’s request for comment.

UFO BOMBSHELL: US ‘hiding seven flying saucers and 27 alien corpses’ says alleged DIA leak

The bombshell claims have sent conspiracy theorists, who believe the document could be genuine, into overdrive.

Today, Express.co.uk revealed how the alleged 47-page document emerged today, including a report that claimed the 1947 Roswell UFO crash actually happened and was covered up.

A six-page section on Roswell said the US military recovered fragments of a destroyed flying saucer outside Roswell and four decomposed aliens.

The full report claims a further six UFOs have been found and 23 more bodies.

The document, which has already been branded an elaborate hoax by some UFO experts, also includes a four-page report on an alleged top-secret group set up by the DIA in the wake of the Roswell incident.

Operation Majestic 12 is said to be an “above top-secret” intelligence group set up to investigate “alien visitations of earth” by order of President Harry S Truman in September 1947. 

The four page report, said to have been prepared on January 8, 1989, claims to be a preliminary briefing about Majestic 12.

It states: “Advanced beings of non-human nature are continuously being detected along with their flying disc craft in the controlled air space of the US since July 7 1947.

“The remain of seven flying craft and the bodies of 27 non-human beings have been recovered as of this briefing date, and are at present being studied by Majestic-12 scientists.

“Three of the recovered craft are nearly intact and one such machine has maintained some of its power since retrieval in 1948.

“Since 1957, no additional alien craft have been available for study.

“The assessment is that these beings have adapted or perfected these machines to the conditions of our world as to avoid any further such revealing crashes.”

The document said six senior military officials and six private sector scientists, all unnamed, made up the group, which was operating at sites across the country, including the NASA Ames Research Centre in California. 

The document is said to have been given to Heather Wade, host of US late-night online paranormal radio show Midnight in the Desert., from a known source who has not been named.

Seasoned UFO expert and nuclear physicist Stanton Friedman is investigating the authenticity.

The Paridigm Research Group (PRG) which tries to pressure the White House to disclose documents about UFOs believes the report could be genuine, but accepts it could also be fake.

Express.co.uk has contacted the DIA and awaits a response.

Woman Gets Missing ‘Jerk Cat’ Back After Her Catty Flier Goes Viral

Honesty is the best policy ― even in ads for missing kitties.

When Mary Irwin’s 6-year-old shorthair cat, Babou, slipped out the front door of her apartment in Charlotte, North Carolina, she knew her flier needed to tell the truth.

She didn’t mince words, basically calling out Babou for being “kind of a jerk” with “strong opinions about things.”

Mary Irwin

“I live in a big apartment complex and my guess is someone found her and took her in,” Irwin told the Charlotte Observer. “But Babou is not the kind of cat people would keep. I assume whoever found her wants to get rid of her. She is the weirdest cat ever.”

Irwin didn’t pussyfoot around Babou’s personality flaws.

“She likes to sit on you, but doesn’t want you to touch her,” Irwin elaborated to the Observer “She likes to sleep on your head and she’s a talker. She has opinions about things and is very verbal. She will sit next to you, stare you in the face, and start a conversation that is a bit uppity.”

Also, Babou apparently likes to watch people wash their hair, even sitting in the shower to get a better view.

Irwin swears that Babou wasn’t always a “jerk cat.”

When she and her husband, Don West, first found the caustic cat in a Miami parking lot in 2011, Babou was downright charming.

“She ran across the parking lot and jumped into my arms,” Irwin told ABC News. 

Babou’s bad attitude even earned a mention in West’s wedding vows when he married Irwin last year.

“I will be by your side for richer or for poorer, in sickness and in health until death do us part or Babou finally accomplishes the world domination we both know she is plotting,” he said during the ceremony, according to ABC News.

So it’s no surprise that Irwin wanted to make sure anyone who might have taken in Babou would know they were really getting a hellcat.

“She’s my cat and I want her back,” Irwin told ABC when Babou was still missing. “I also figured for people who might try to take her to the shelter, in a new situation sometimes she’s an angel, and sometimes they might be like, ‘Maybe we’ll just put this one back because she’s kind of Satan.’” 

She also speculated on what the reunion would be like.

“It’s going to be like the Sharks and the Jets and she’s going to be leading this team of wild cats,” she told ABC. “She’ll show up in two weeks missing an ear and patches of hair and smoking a cigarette all like, ‘You should see the other guy. I’d tell you where he is but then I’d have to kill you.”

The media attention given to her “jerk cat” flier led to a bunch of leads.

However, none of them led directly to Babou.  

Instead, Babou came back to the apartment on her own Tuesday night during a heavy rainstorm. The reunion, while not as dramatic as she imagined, was still happy. 

“She’s a little thinner and totally soaked but home safe and sound,” she told ABC.

‘Bizarre UFO clearly rising into portal in sky’ seen by one million in shock video

The video, which was posted on the Facebook page “I’m From Denver”, claimed the flying object was spotted over southern Colorado.

It shows an odd shaped cluster of lights rising before a square portal opens in the night sky and disappears.

If a true recording, the video would be one of the most compelling pieces of video evidence of UFO activity.

However, it has now been exposed as likely to be a fake made using CGI technology.

Fact checking website Snopes.com investigated the release.

In an article branding it fake, it said: “Because the page doesn’t say exactly where in southern Colorado the video was allegedly filmed, we can’t check with local authorities to verify whether residents actually saw something that looked extraterrestrial in the night sky and caused alarm. 

“However because the video shows something rather outlandish happening, one would expect it to have been covered by the local news media — and there are no reports in Colorado matching the description of such a sighting (although the southern Colorado region known as San Luis Valley is an apparent hotspot for UFO sightings.”

Snopes went onto say that the video did not even originate from Colorado, and was first reported in March this year as being Sonora, a Mexican state on the US border.

They did find Mexican tabloid media reports about some residents witnessing it.

However, Gabe Hash, a Spanish YouTuber said it had been possible to recreate the video using a program called Adobe After Effects.

He said two tech volunteers took less than a day to recreate the film.

Translated from Spanish, he said there were no official accounts of the sighting.

He added that at just 30 seconds long, with no-one talking, it had the hallmarks of CGI animation.

He said: “Most of the video is blurry and as I’ve said below, this is done to camouflage the animation… In conclusion, in our opinion the video is fake and just an animation rendered via computer.”

Snopes.com concluded the case was unproven, adding: “Since this video is impossible to prove or disprove without knowing more about what and where it is supposed to be, we can only rate it as unproven.”

Scott Brando, who runs hoax-busting website ufoofinterest.org, branded it fake after slowing down the clip to stabilise it.

He wrote on Facebook: “Another video about a fake UFO sighting has gone viral.

“I stabilised the video to check possible errors of motion tracking.

“It’s curious to note the old aspect ratio of the fake video.”

‘ROSWELL HAPPENED’ – alleged US leak confirms ‘UFO crash, dead aliens and cover-up’

Heather Wade, host of US late-night online paranormal radio show Midnight in the Desert, claims to have obtained an extensive US Defense Intelligence Agency (DIA) report into a number of alleged alien and UFO incidents including the infamous Roswell mystery.

She claims the document came from a known, but unnamed source, and has been passed to nuclear physicist Stanton Friedman, who is a long term Roswell believer and investigator.

Roswell has been at the heart of the UFO scene since in July 1947 the military sensationally announced in a press release it had found the remains of a crashed flying saucer in the desert nearby.

But the following day it retracted the statement, saying it was in fact a damaged US Air Force air balloon.

Witnesses later came forward to say there had been alien bodies within the “crashed craft”, which along with the wreckage were then taken to a top-secret US military base.

The seemingly undated 47-page dossier contains a six-page report on the Roswell incident, detailing how the UFO came down on July 2 or 3 1947, and four decomposing alien bodies were recovered two miles from the crash site a week later.

It then confirms that the initial press release about a flying saucer being found was sent out without senior or Pentagon approval, before the “weather balloon cover up” was set in motion.

The report states: “Aerial reconnaissance discovered that four small human-like beings had apparently ejected from the craft at some point before it exploded.

“These had fallen to earth at least two miles east of the crash site where the wreckage was located.

“All of the four alien crew members were dead and badly decomposed.”

It said the corpses and 327 individual pieces of UFO wreckage were taken to the Wright Patterson Air Force base in Dayton, Ohio.

There have already been doubters who allege the documents must be an elaborate hoax, produced to prolong the Roswell conspiracy theory.

A statement on the midnightinthedesert.com website said: “Heather Wade received documents last night from a trusted source. 

“She immediately had Stanton Friedman take a look at these documents who said, ‘I have never seen anything like this.’

“Stanton Friedman is going to continue examining these documents for authenticity, but at this time we can find no evidence of forgery.”

Paradigm Research Group (PRG) was set up to lobby the US Government to end an alleged truth embargo which covers up the existence of aliens on Earth.

It has described the documents as important, but accepts they could be fake.

It released a statement saying: “Over the coming weeks PRG will work closely with leading researchers into the history of the truth embargo and ET related government documents to determine the quality of this evidence. 

“There are only four possible explanations for the existence of these documents. In order of probability there are:

“1) Government disinformation ‘leaked’ that contains much truth plus bogus elements obvious to skilled researchers – the purpose being to undermine the included truths and serve the truth embargo. 

“2) Fully legitimate government documents.

“3) Disinformation created and dispersed by private citizens who are not connected to or paid by the government and who consider the matter of an extraterrestrial presence to be false and worthy of being thwarted.

“4) False information created and dispersed by a person or persons convinced of an extraterrestrial presence in a misguided attempt to advance the issue.

“The first two options are the most likely and about equal in probability.”

The Roswell mystery has long been dogged by hoaxes.

Most famously in the 1990s video emerged alleging to show secret autopsies carried out on the “recovered alien bodies”.

It was later found to be fake.

In 2015 a picture emerged, alleging to show an alien corpse from the crash.

It was later exposed as being a mummified human child.

Express.co.uk has sent the documents to UFO experts and awaits their opinions.

We also contacted the DIA to comment and awaits a response.

Check Express.co.uk weird section for updates on this breaking story.

Pastor Who Linked Obama To Antichrist Says To Stop Demonizing Politicians

An evangelical leader who once said that Obama paved the way for the Antichrist now says it’s time to stop the “demonization of public officials.”

However, he doesn’t believe those previous comments against Obama constitute “demonization.”

Dallas-based pastor Robert Jeffress made the request via Twitter after hearing about the gunman who opened fire on several Republican lawmakers Wednesday morning in Alexandria, Virginia. 

Jeffress, who preached a sermon for Trump before his inauguration, elaborated on the statement in a blog post:

The incident also highlights the fact that the unrelenting demonization of our legitimately elected political leaders could lead to tragedy, and I refer particularly to the mainstream media, our universities, and to Hollywood. Now is the time to tone it all down, embrace real tolerance, report objectively and stop provoking our nation to conflict.

Jeffress’ suggestion to not demonize elected officials sounds well and good, but it could be argued that he did just that in his 2014 book, “Perfect Ending,” in which he made a connection between the Antichrist and Obama’s support of LGBT rights:

For the first time in history a president of our country has openly proposed altering one of society’s (not to mention God’s) most fundamental laws: that marriage should be between a man and a woman. While I am not suggesting that President Obama is the Antichrist, the fact that he was able to propose such a sweeping change in God’s law and still win reelection by a comfortable margin illustrates how a future world leader will be able to oppose God’s laws without any repercussions.

Jeffress also linked Obama to the Antichrist in a 2012 sermon, but he insisted he wasn’t claiming that Obama is the Antichrist or not a Christian

“But what I am saying is this: the course he is choosing to lead our nation is paving the way for the future reign of the Antichrist,” he said.

Although saying a president is setting up the world for the Antichrist might seem like an obvious attempt at demonization, Jeffress doesn’t agree.

“I was clear that Obama was not the Antichrist, and that I continue to pray for him,” he told HuffPost. “There was no call for violence or a belief that he was an illegitimate candidate. I believe God put him in office.” 

Jeffress also said he isn’t asking people to stop criticizing politicians they disagree with.

“I believe in the First Amendment,” he said. “But we shouldn’t associate it with violence.”

Pizza Iguana Steals A Slice Of Pizza And Our Hearts

Pizza Rat is so 2015. The future belongs to “Pizza Iguana,” a saucy lizard who lives in the Mexico resort town Playa del Carmen.

The ravenous reptile is rolling in dough ― pizza dough, that is ― after a man filmed him stealing a slice of pizza off a table at a local eatery.

The video above shows the filmmaker enjoying pizza until the iguana climbs onto the table, grabs the man’s slice and starts to pig out. 

“Go ahead, have it,” the man can be heard saying in the video above. “Have it all. It’s very good, actually.”

The iguana then greedily grabs the slice and runs away. 

Jukin Media

Pizza Iguana is just the latest urban animal with a fondness for human fast food.

Who can forget “Taco Squirrel”? 

Or “Bagel Pigeon”?

For a brief moment in time, we were entranced by “Donut Rat.”

And we’ll never forget you “Milkshake Squirrel.”